Wedding Series Version 01

So in this entry, i would like to share with all of u some of my past-clients in my wedding series portfolio. Tapi ini sebahagian saja la yg aku dapat publishkan, sbb kalau nak diikutkan banyak lagi artwork dlm portfolio ni, cuma aku nak jimatkan masa & space dlm blogger ni..take a look:))

Yang kat atas ni bride yang aku amik masa shooting kat Alor Gajah, Melaka. Dorang ni agak pendiam sikit, tapi bile bab shooting, giler best!! best pasal ape?? best sebab dorang sporting n pandai wat posing yang aku ngan membe aku suruh buat..muka pengantin perempuan ni plak aku rase fotogenik..nasib baik la aku::)

Pengantin kat atas ni plak aku shoot kat bukit piatu & semabok..xde ape yg best tuk aku cerita kat sini. tengok jela ye..layannnnnnnnnn

pengantin ni plak aku shoot kat bukit lintang. sporting gak mamat & minah ni. time abis shooting siap bagi aku kain pelikat n kek muffin sekali wahhhhh x tahannnnnnn haha:)

Aku da malas nak ceriter 2x pasal pengantin ni...zazzzzzzzzzzzz!!

1 comments:

Renee Meow said...

OMG niceeeee...! luv ur work.. i juz credited ur work in my blog.. jgn marah yer... tq.. :)

*insyallah if i get married ur d 1st i will ctc for photo svc.. :)